Uvjeti poslovanja propisuju uvjete i pravila za Krajnje korisnike i odnose se na korištenje Internetske stranice www.hidragrupa.hr. Korištenjem Internetske stranice Krajnji korisnici iskazuju da se slažu s ovim Općim uvjetima poslovanja te pristaju na korištenje Internetske stranice www.hidragrupa.hr u skladu s njima. Pravo Korištenja Internetske stranice osobno je pravo Krajnjeg korisnika, i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe. Krajnji korisnik osobno je odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Krajnji korisnik je upoznat sa činjenicom da ponekad dolazi do prekida usluga, ili do događaja koji su izvan kontrole tvrtke www.hidragrupa.hr te prihvaća da obrt www.hidragrupa.hr nije odgovorna za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na Internetu. Krajnji korisnik se slaže i prihvaća da pristup Internetskim stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.
Podaci o poduzeću
Hidra Grupa, obrt za trgovinu
vl. Renata Popović
Marinići 104
51216 Viškovo
Hrvatska
Porezni broj: HR95406566101
OIB: 95406566101
Matični broj: 97211397
Email: renata@hidragrupa.hr
Telefon: 098 431 643
a) identitet tvrtke (ime i sjedište tvrtke, oib),
b) kontakt informacije koje će kupcu omogućiti brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
c) bitna obilježja proizvoda odnosno usluga (uključujući i postprodajne usluge i jamstva),
d) dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja se nudi u Internet trgovini bi trebala biti dostupna u razumnom vremenskom razdoblju),
e) uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i datum isporuke),
f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno definirane i mora biti vidljivo prikazano da li uključuju poreze i troškove prijevoza,
g) način plaćanja i dostave,
h) rok trajanja ponude,
i) rok u kojem je moguće odustati od ugovora/kupovine i uvjete za povlačenje, a osim toga mora biti navedeno da li i koliko kupca košta vraćanje proizvoda,
j) objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za kontakte s korisnicima.
– gotovinom nakon preuzimanja putem kurirske službe
– putem predračuna / opće uplatnice
– putem kreditne i debitne kartice (Maestro, Visa, Visa Electronic, MasterCard)
Ako naručite proizvode u ukupnoj vrijednosti do 500,00 kuna troškovi dostave će biti 46,00 kn.
Ako naručite proizvode u ukupnoj vrijednosti od 500,00 do 1.000,00 troškovi dostave će biti 64,00 kn.
Ako naručite proizvode u ukupnoj vrijednosti iznad 1.000,00 kn dostava je besplatna.
Napomena: ovi uvjeti te troškovi pakiranja i dostave vrijede samo unutar Republike Hrvatske. Troškovi dostave u drugim državama ovise o iznosu narudže.
Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određen rok valjanosti. Cijene vrijede u slučaju plaćanja jednom od gore navedenih metoda plaćanja pod navedenim uvjetima. Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca zaključuje se u trenutku kad prodavatelj potvrđuje narudžbu (kupac prima e-mail o statusu Narudžba potvrđena). Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za prodavatelja tako i za kupca.
Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu. Takve situacije su izvanredne i za njih se obrt Hidra Grupa unaprijed ispričava svojim Kupcima i Korisnicima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji i eventualnoj pogrešnoj cijeni za određeni proizvod, a Kupce o nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi Kupca.
Obrt Hidra Grupa će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju odnosno organizirati posebne oblike prodaje drugih naziva. Ti proizvodi će biti dostupni svim kupcima ili će biti dostu pni kupcima određene, točno specificirane skupine. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje/posebnog oblika prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl. Nakon proteka roka akcijske prodaje/posebnog oblika prodaje, obrt Hidra Grupa neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju/posebni oblik prodaje kojem je istekao rok.
Povremeno putem e-maila ili putem drugih kanala komunikacije šaljemo promocijski kod. Promocijski kod donosi razne pogodnosti: od raznih darova do popusta. Svaki kod je uvijek vremenski ograničen i mora se koristiti u određenom vremenskom periodu inače postaje nevažeći. Iskoristiti se može upisivanjem na blagajni u posebno polje “kod kupona”. Različiti promocijski kodovi se ne mogu kombinirati i zbrajati. Posjetitelj odnosno kupac može prilikom svake kupovine iskoristiti samo jedan promocijski kod.
Za ugovore sklopljene na daljinu, potrošač ima pravo u roku od 14 dana na e-mail adresu tvrke (renata@hidragrupa.hr) javiti kako odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga takve odluke. Vraćanje primljene robe na adresu tvrtke u tom roku smatrati će se kao obavijest o odustajanju od ugovora. Kupac mora u najkasnijem roku od 14 dana od dana obavijesti o odustajanju od narudžbe vratiti zaprimljene proizvode. Proizvodi se vraćaju na sljedeću adresu: Hidra Grupa obrt za trgovinu, Marinići 104, 51216 Viškovo, Hrvatska.
VAŽNO!! Proizvodi moraju biti u originalnoj ambalaži i ne smiju biti korišteni. Po primitku proizvoda, tvrtka će, kupcu vratiti cjelokupan iznos uplate. Jedini nastali trošak koji tereti kupca u vezi s otkazom ugovora je direktni trošak povrata proizvoda. Kupac uz povrat proizvoda šalje i račun, osobne podatke te transakcijski račun na koji želi primiti povrat uplate. Povrat novca će se izvršiti u roku od 30 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od narudžbe.
Kupac se izričito slaže da je korištenje Internetske stranice www.hidragrupa.hr isključivo na odgovornost kupca tako da obrt Hidra Grupa ne jamči (i) za posljedice koje mogu nastati uporabom ove internetske stranice, ili (ii) za točnost, pouzdanost ili sadržaj bilo koje informacije, usluge ili robe dane preko ove internetske stranice.
Odgovornost kupca odnosi se na sve štete, ili moguće ozljede uzrokovane bilo kakvom greškom, izuzećem, prekidom, brisanjem, kvarom, kašnjenjem u radu ili prijenosu, računalnim virusom, prekidom u komunikacijskoj liniji, krađom, uništenjem ili neovlaštenim pristupom, promjenama ili zlouporabom zapisa, raskidom ugovora, neprikladnim ponašanjem, nemarom, ili bilo kakvom drugom radnjom. Kupac izričito potvrđuje da obrt Hidra Grupa nije odgovorna za uvredljivo, neprikladno ili protuzakonito ponašanje Krajnjeg korisnika ili trećih strana te da rizik od šteta koji može nastati kao posljedica navedenog u potpunosti leži na kupcu. Ni u kojem slučaju obrt Hidra Grupa neće biti odgovorna za bilo kakvu štetu koja može nastati kao posljedica korištenja ili zbog nemogućnosti korištenja ove Internetske stranice. Krajnji korisnik izričito potvrđuje da se uvjeti ovog poglavlja odnose na cjelokupan sadržaj Internetske stranice. Uz prethodno navedene uvjete, obrt Hidra Grupa, neće biti odgovorna, bez obzira na uzrok ili trajanje, za bilo koje pogreške, netočnosti, ili druge nedostatke, neprikladnost ili neizvornost, informacija koje se nalaze na ovoj internetskoj stranici, kao i za bilo kakvo kašnjenje ili prekid u prijenosu informacija do krajnjeg korisnika, za bilo kakva potraživanja ili gubitke koji iz tog proizlaze. Obrt Hidra Grupa neće biti odgovorna za bilo kakva potraživanja ili gubitke treće strane, uključujući i izgubljenu dobit.
Hidra Grupa odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
Svoje zahtjeve koji se tiču provođenja prava u vezi s osobnim podatcima možete nasloviti na bilo koji kontakt koji je naveden na vrhu ovog dokumenta pod Upravitelj osobnih podataka u kontaktni podatci. Za potrebe pouzdane identifikacije u slučaju provođenja prava u vezi s osobnim podatcima možemo od vas zahtijevati dodatne podatke, mi možemo to odbiti u slučaju da dokažemo da vas ne možemo pouzdano identificirati.
Na vaš zahtjev s kojim provodite svoja prava u vezi s osobnim podatcima moramo odgovoriti bez nepotrebnog odgađanja i najkasnije u mjesec dana od kada primimo vaš zahtjev.
Prodavatelj će s korisnikom kontaktirati putem sredstava komunikacije na daljinu samo ukoliko se korisnik tome izričito ne protivi. Oglasne elektronske i/ili SMS poruke će sadržavati sljedeće:
– jasno i nedvosmisleno će biti označene kao reklama,
– pošiljatelj će biti jasno vidljiv i naznačen,
– različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike će biti i označene kao takve.
Isto tako će se jasno utvrditi uvjeti sudjelovanja u njima:
– jasno će biti predstavljen način odjave od primanja reklamnih poruka,
– prodavatelj će izričito poštovati želju korisnika koji ne želi primati reklamne poruke.
Kolačići i druge tehnologije za praćenje mogu se koristiti na Hidra Grupa Internet stranici na razne načine npr. kako bi Internet stranica Hidra Grupa funkcionirala, za analizu prometa ili u marketinške svrhe.
Kolačić (eng. Cookie) je podatak male veličine koji web stranica pohranjuje u računalo ili mobilni uređaj posjetitelja. Kolačić dozvoljava web stranici da „zapamti“ akcije posjetitelja iz prethodnih posjeta. Većina preglednika dozvoljava upotrebu kolačića, ali korisnik ih u svakom trenutku može obrisati ili u pregledniku postaviti zabranu pohrane istih. Najčešći razlozi korištenja kolačića su: identifikacija posjetitelja, pamćenje specifičnih preferencija korisnika, pomoć pri unosu informacija koje su već unesene prilikom prethodnih posjeta,
skupljanje podataka za analize te promotivne kampanje.
Kolačići se mogu klasificirati kao:
Privremeni kolačići (Session cookies) – pohranjuju se na računalu , te se automatski brišu nakon zatvaranja web-preglednika. Omogućuju internetskoj stranici da dobije privremene podatke, poput komentara ili stanja košarice za kupnju.
Trajni kolačići (Persistent cookies) – Ostaju u vašem web pregledniku i nakon zatvaranja i obično imaju rok isteka. Hidra Grupa koristi trajne kolačiće kako bi olakšali pristup registriranim korisnicima. Pohranjuju podatke kao što su korisničko ime i lozinka, što omogućuje da koristite funkcionalnost „zapamti me“ prilikom prijavljivanja, tako da ne morate upisivati korisničko ime i lozinku svaki puta kada posjećujete Hidra Grupa.
Kolačić od prve strane – oni dolaze s web stranice koju ste posjetili, a mogu biti privremeni ili stalni. Omogućavaju web stranicama da spreme podatke koji se koriste kada korisnik ponovno posjeti web stranicu. Kolačići od treće strane – postoji nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće (Facebook, Instagram, Google Analytics i AdWords).
Ovi kolačići nisu postavljeni od strane Hidra Grupa, te najčešće služe kao pomoć pri tumačenju ponašanja korisnika i marketinške svrhe.
Koje su Vam opcije dostupne?
U postavkama pretraživača kao što su Internet Explorer, Safari, Firefox ili Chrome možete odrediti koje kolačiće želite prihvatiti a koje čete odbiti. Mjesto na kojem možete pronaći postavke ovisi o vrsti Vašeg pretraživača. Putem opcije „pomoć“ u Vašem pretraživaču pronađite postavke koje trebate. Ukoliko odaberete opciju da ne želite prihvatiti određene kolačiće, možda nećete moći koristiti određene funkcije na Hidra Grupa Internet stranici.
Internet trgovina Hidra Grupa i svi navedeni podaci, slike proizvoda, grafički i video elementi na ovim stranicama su zaštićeni autorskim pravima i ne smiju se reproducirati ili koristiti bez prethodnog pismenog dopuštenja. Zaštitni znak, marka i logo Hidra Grupa su vlasništvo obrta Hidra Grupa.
Prodavatelj nastoji da se u skladu sa svojom dužnosti uspostavi učinkovit sustav za rješavanje pritužbi te određuje osobu na koja se kupac u slučaju problema, uvijek može obratiti telefonski ili putem e-maila. Žalba se podnosi putem e-mail adrese na renata@hidragrupa.hr. Postupak obrade prigovora je strogo povjerljiv. Prodavatelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio pritužbu, obavijestiti kupca o tome koliko dugo će se rješavati i obavještavati o tijeku postupka. Prodavatelj je svjestan da je ključna karakteristika potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja slučaja, njegov nerazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju samog spora. To je ujedno i jedna od glavnih prepreka potrošaču da pokrene sudski postupak. Iz tog razloga prodavatelj će uložiti maksimalne napore kako bi se svi sporovi riješili mirnim putem.
Sukladno sa zakonskim normativima ne priznajemo niti jednog izvođača za rješavanje potrošačkih sporova kao odgovornog za rješavanje potrošačkog spora koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o rješavanju sporova izvan suda. Hidra Grupa koja nudi proizvode i usluge online trgovine na području Hrvatske, na svojoj online stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je na dostupna potrošačima na poveznici OVDJE.
Navedena uredba dolazi iz Zakona o rješavanju potrošačkih sporova izvan suda, Uredbe (EU) br. 524/2013
Europskog parlamenta i Svijeta o online rješavanju potrošačkih sporova te promjene Uredbe (ES) br.
2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.